Those were the days...

Kommer mina trogna läsare ihåg när vårt problem vid promenader såg ut såhär?

Det var tider det! ♥
Idag har Nelly gått i något mellanting mellan passage och ökad trav i ungefär 500m med mig skrikandes i släptåg. DAMN vad arg jag var! Det här är liksom way passed 'ingen respekt', det här är något helt unikt! Hon SER mig inte ens. Helt blockerad och bara energi-overload-crazy!
Jag hade kunnat se det positiva i det här om det inte var för att jag fått för mig mig att ajaj-svullnaden blivit större och mer öm. Hon går ju på medicin, det ska vara borta! Är det inte bättre i morgon ringer jag nog Vet och ber om butta istället, jag inbillar mig att det är mer krut i det.

Skolan ser ljusare ut dock!
Min uppsats ska opponeras på fredag, och jag ska opponera någon annans uppsats utan att bli för elak, mohaha!


Kommentarer
Malin & Keyson

Sv: I början tyckte jag han va dunder stor, men tror faktiskt att min farbror är aningens större än honom.. :P Haha, fast den grå är stor! Fick springa som en skållad råtta från parkeringen till terrängen, så jag stod precis vid vatten hindret & fotade lite precis när hon red, sen fick jag kuta ner igen för att kyla,byta häst osv :)

2012-05-29 @ 09:22:30
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0