+ & -

Eftersom jag upplevde att risken var stor för att jag skulle bli på lite dåligt humör bestämde jag mig för att göra en lista över det som är bra just nu och det som är mindre bra just nu samt pigga upp mig med ett roligt klipp som alltid får mig att skratta:
 
- Jag har bränt mig, typ, överallt
- Det är så mycket insekter att man bara kan rida kl 07 på morgonen
- Nellys flugtäcke håller inte måttet
- Jag har inte så gott om pengar just nu, vilket alltid blir lite ansträngt...
- Jag och Bella står still och stampar på samma ställe just nu, vi kommer liksom inte vidare.
- Jag kan inte hitta något bett som Bellis verkligen trivs med
 
 
+ Det är äntligen sommar
+ Jag får rida på min fina Nellefant och det går bra
+ Bella har gjort stora framsteg sedan hon kom
+ Jag gillar verkligen min tillvaro just nu,
älskar att ha två egna hästar som går ihop i hagen och myser
+ Snart är det Falsterbo
+ Ska antagligen åka en sväng till Hamburg om några veckor
 
 
 
 Nuuu känns det bättre =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0