Hej på er!

Vem behöver egentligen tusen läsare när man har så fina läsare som jag? ♥
 
Jag blev jätteglad för era hej-då-kommentarer och har nu vägt mycket fram och tillbaka för att slutligen komma fram till att jag kommer börja blogga igen. I oktober!
 
I oktober, efter att jag fått reda på om jag kan förverkliga min Englands-dröm, och det är jag helt säker på att jag får!
Jag kommer som sagt ha kvar den här bloggen och kommer skriva här då i oktober när nya bloggen är färdig =)
 
Läget just nu är bra, har debutera LA/110 med Bella på och äntligen hittat ett bett som verkligen fungerar! Nelly är fortfarande wild and crazy och jag åkte faktiskt av henne här om dagen med näsblod, skrapsår, blåmärken och ett trasigt muskelfäste i axeln som följd - men jag återhämtar mig bra ;)
 
 
HA DE!
 
 


Kommentarer
cina

Nu blev jag glad. Tittar varje dag för att se om du ångrat dig. ;-)

2012-07-28 @ 22:51:23
Malin

Jaaa ;-) Härligt Maja!

2012-07-30 @ 08:26:59
URL: http://monzunsdressyrblogg.wordpress.com
Carro

Ja vad roligt! Tycker om att följa dig som också har varit på Irland och tagit hem en och till och med två hästar där ifrån, precis som jag. Dessutom har vi liknande mål, Go for it Maja! :D

2012-07-31 @ 23:10:52
URL: http://livetmedswallow.blogspot.com
Micchan

Ja va härligt!! Så kul att du ändrade dig! :))

2012-08-01 @ 22:51:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0