Bildbomb på Bella!

Ok people, before you judge ;)
* Jag är ingen dressyrryttare, och har inte suttit i en dressyrsadel på läääänge!
* Bella har precis lärt sig vad det innebär att gå på tygeln, där av goguen. Bella vill ha stöd och lugn och det erbjuder goguen, så vi kommer rida med den tills hon vågar lita på mitt stöd utan den (inte varje dag, men ofta).
* Detta är tredje gången jag och Bella ger oss på sidvärtsrörelser
* Detta är andra gången vi galopperar och hon inte är skogstokig ;)
 
 
Tjohej!
Kommentarer och konstruktiv kritik är varmt välkommet! =)
 


Kommentarer
erika

hon är ju SÅÅÅ fin! Ponny-love!

Svar: Jaaaa! Bella är bästa ponin! =)
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 18:13:55
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Emma

Jättesöt ponny och det ser riktigt trevligt ut!

Svar: Tack! Jag tycker att hon är urhärlig! =)Ska verkligen ta vara på tiden jag får rida henne..!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 19:46:42
Lisa

Hon ser plötsligt så himla trevlig och behaglig ut! Kul!

Svar: Yeeeey, fina Bellbus!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 20:49:55
URL: http://www.lisasfanclub.se
Micchan

Ser riktigt bra ut! :)

Svar: Tack så mycket! =D
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 20:59:43
cina

Det händer saker!

Svar: ja men visst gör det? =)Hon är inte helt enkel, men om man lyckas motivera henne till arbete så är hon kvick på att lära sig nya grejer..!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 21:22:14
Ulle

Hur har du gougen? Ser ut som du har två tyglar :) nyfiken ...

Svar: Ja, jag gör en liten specialare som en FEI-domare lärde mig ;)Visar i ett inlägg senare idag!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-27 @ 22:03:44
Ulle

Tack för svar! ser fram emot ett inlägg! =) Rider med gouge då och då men ibland tycker jag att det blir lite "låst" eller hur jag ska säga =)

Svar: Och det är PRECIS det man undviker om man rider med dubbla tyglar..! Den blir 100% mer flexibel, men inte lika konsekvent som gramanen (dock betydligt effektivare enligt mig!) =)
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-28 @ 09:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0