Nämen? Vad har jag nu hittat på?


Jag vet inte riktigt varför men jag känner mig helt sjukt busig som anmält mig till en ponnytävling, haha! Känner mig lite som en rysk spion på uppdrag, eller någon som skatte-fifflar, typ busig!
Sen kommer jag säket få panik och vilja tillbaka till mina kära stor-häst-tävlingar efter att ha ridit fram tillsammans med B-ponnys á la mulle-världens-mesta-häst, men det märker vi ;)
 
Faktum är att jag bara tävlat ponny utöver klubbtävlingar/pay n jumps två gånger tidigare, när jag var 13 eller 14... Men jag litar på att Bella tar hand om mig!

LC & LB
ska vi rida om ungefär 2 veckor alltså!
 
Inte en speciellt smickrande bild på oss när vi skulle prova att rida barbacka. Hon är helt sjukt svår att rida barbacka på när man är van vid bredast-i-stan-Nelly..!
 
Idag ska hon vila, och Nellisan ska skrittas som vanligt!
Tjohej!


Kommentarer
Julia

Kul! Lycka till!

Svar: Tack =)
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-07-05 @ 20:24:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Malin

himla fin är hon i allafall, de är något jag är säker på! Lycka till på tävlingen :)

Svar: Fin, och lite galen, haha! Precis som dom ska vara =) Tack så mycket!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-07-07 @ 21:49:24
URL: http://mullesdrommar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0