I'm Back!

I natt kom jag hem igen, och i morse var jag i stallet och skrittade ut en sväng med min fina fina häst som kom galopperande till grinden när hon såg mig! Skruttan har tydligen haft SÅ tråkigt, och ropat efter sina kompisar när de fått rida iväg på uteritt medan hon fått vänta i hagen..! Inge bra!
Men, nu har hon fått sin veckas vila och vi kan börja träna igen!
På söndag är det ju dressyrtävling!

England har varit fantastistk, som alltid, även utan Badminton!
Såklart har vi redan bokat in nästa åt istället.
Jag och mamma har istället cruisat runt sydöstra England; mest i Sussex och Kent. Vi åkte ner till New Forest och tittade på några av de 4000 (!!!) vildponnisarna de har där, som börjat få föl och det var urmysigt! Vi var också vid Stonehenge, lite konstigt att min familj som ändå varit i England så många gånger aldrig åkte dit, men nu är det gjort iaf och det var häftigt!
Vi spenderade även en dag i Cambridge, och jag är mer sugen än någonsin på att plugga min sista termin där. Dock befarar jag att terminsavgifterna kommer hamna på upp emot 60 000, och då får man räkna till boende för mig och Nelly... Plötsligt står man med helt sjuka summor - så vi får se hur det bli nästa vår ;)
En fantastisk stad i alla fall!
I Oxford var vi också.
Sista dagen spenderade vi i Kent och körde runt i det vackra landskapet, där skulle man bo!
På tal om att bo så har vi bott på helt fabulous ställen under resan! Tre B&B's och ett hotell. B&B'sen hette The Dun Horse (trångt, lantigt och mysigt), The Hare and Hounds (Supertrevligt, stora lokaler men ändå hög mysfaktor) och The Black Horse (helt amazing rustikt och ändå lyxig touch!). Hotellet minns jag inte namnet på, men där bodde vi i alla fall högst upp i ett Rapunzel-torn med utsikt över hela Cambridge, där badade jag bubbelbad innan frukosten ♥

BILDBOMB:





















Kommentarer
Emma

Men FY!

Man blir ju helt klen i kroppen av att kolla på alla döfina bilder!!

:D

2012-05-08 @ 19:07:06
Malin & Keyson

De låter som att du har haft de huuuur bra som helst!! :D Underbara bilder, man kan ju inte annat än drömma sig iväg en stund!

2012-05-08 @ 21:52:41
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Malin

Åååååh underbart! Nu vill jag åka tillbaka till England också ju :D New Forest är verkligen helt underbart på våren, skitsöta påwnis <3 Ni ser ut att ha haft det bra ändå, trots Badminton-missen! Härligt!

2012-05-11 @ 00:18:53
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Caroline

SV vet tyvärr inte

2012-05-21 @ 11:32:36
URL: http://internationalshowjumping.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0