Big Pony & London

Det här är ett jättehästigt inlägg, helt säkert!
;)


En av anledningarna till att jag inte köpt alla hästiga saker jag behöver (typ stövlar), är att jag gick lite lös bland parfymerna i London, haha!
Jag är absolut ingen parfym-freak (ja, det finns sådana!), utan jag har haft min favorit, den röda Burberry Brit, i säkert 8-9 år (med vissa få undantag där emellan). Men, att jag doftar gott är faktiskt en av de komplimanger jag får höra allra mest, haha!

Så ja, när vi ändå är inne på tips (syftar på Nellys fina tips här nedan), så tänker jag dela med mig av vad jag köpte i England. Jag kunde verkligen inte bestämma mig för EN av Ralph Laurens Big Pony dofter, så jag köpte ett sådant litet-pack med allihopa:


Alla fyra doftar helt sjukt gott, och alla är väldigt olika även om de är på samma nivå, så att säga.
De passar liksom till olika dagar, och det gillar jag!
Om ni inte varit inne i någon butik och sniffat på dem, GÖR DET - supersomriga dofter!



Jag köpte en till, som inte känns riktigt lika spännande men som jag bara var tvungen att ha eftersom det är en Limited Edition och just en London-doft:

Denna fanns i dofterna New York, Rio, Paris och London, och jag både gillade London bäst, plus att det passade bra!


För att avsluta lite hästigt i alla fall kan jag ju berätta att terrängträningen blev förflyttad till i morgon Lördag istället pga regn. Så jag och Nellisan red ut med Stall-maffian igår och idag får hon nog skritta låååångt. Jag är superhoppsugen, och får nog ta att börja kolla efter lite tävlingar igen =P


Kommentarer
Amanda

Ja, jag tycker också att klippa hästar är ganska kul, men inte när hela stallet måste bli klippt på en vecka liksom ;)



Ja, det borde ju gå att få bort den ringen på tränset. Jag har Competition-modellen (tror jag?9 och det är bra förutom ringen!

2012-05-18 @ 17:04:41
URL: http://lifeofshowjumping.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0