I'm taking it back!

Nu är jag och förbundet kompisar igen ♥


De hade bara 'glömt' min passkopia  -.-'
Men nu lägger vi det bakom oss, för nu händer det grejer här!
11 mars (nu till helgen) blir det Pay n Jump för sista gången 90+100.
17 mars (nästa helg) blir det årets första lokala 90+100.
25 mars (helgen efter) blir det skåne-debut och 100+110.
HÄFTIGT!
Kör på tre helger i rad nu, sen får hon vila tre helger från tävling innan vi förhoppningsvis debuterar fälttävlan eller börjar sikta mot falsterbo! Peter kommer antagligen bara och hopptränar ca 1 gång i månaden (ibland kanske 2), får se om det blir lagom. Vill inte att hon ska tävla samma vecka som hon tränar nämligen, men det går ju att planera omkring =)



PS!
För att göra dagen ännu bättre fick jag
ett mail av Hippson tidigare, det sa att
i och med att jag köpte en prenumeration
så var jag med i en utlottning av Lamicells
nya elit-hjälm. Och jag vann!
Jag vinner verkligen aldrig någonting,
så det känns riktigt roligt!
Behöver inte direkt någon, men hjälmar
kan man väl inte få för mycket av?
Alla som hunnit prova den säger att den
är grymt skön i alla fall, hoppas!



Kommentarer
Erika

Hahah kul att ha tur i ett lotteri för en gångs skull. Själv vinner jag aldrig :P



SV: Naaw vad gullig du är! Jo han har inte hoppat alls mycket, det blir ju väldigt vingligt, men han har väldigt trevlig inställning :)

2012-03-05 @ 21:33:00
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Daniela

Vilket fint namn din häst har, Touch of Frost...:)

Passade henne/honom jätte bra!

2012-03-06 @ 15:41:47
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Malin & Keyson

Åh vad spännande! :D

Vart siktar du på att ev debutera fälttävlan? De finns nästan en tävling i veckan nu i april, om man bara vill åka! :P

2012-03-06 @ 22:25:53
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0