If it wasn't for bad luck, i'd have no luck at all

Jag har lyckats bli sparkad i ansiktet. Av en häst.
Hade en sjuhelsikes tur och är egenligen bara mörbultad, känns som om jag varit med i ett krogslagsmål och fått en ordentlig käftsmäll.

Nu ska jag mest bara sura lite över det här.

Återkommer sen.


OBS!
Det är INTE så illa som det ser ut, tog bara en bild för att det inte fanns någon spegel i stallet. Det mörka är lera, när jag tvättade bort den är det bara rött och ömt och kinden har blivit hård (lårkaka i ansiktet liksom, haha).


Kommentarer
sara

sv. Vad sägs om att vi utvecklar det lite och gör en dräkt i galonmaterial till skimmlar? Hahaha orkar inte.



Men aj aj aj tur att det inte blev något allvarligt!

2012-03-23 @ 16:50:21
URL: http://ussing.blogg.se/
erika

ah, fy fan Maja. Jag är väldigt glad att det inte tog värre. Blev sjukt rädd när du smsa!

2012-03-23 @ 19:50:23
URL: http://www.majimka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0