Akuten & Nya strategier

Idag har jag varit på Akuten med mitt huvud (svårt att åka dit utan det i och för sig...). Det tog lång tid, men gick bra. Då mina symtom inte var så kraftiga; inga minnesluckor eller kräkningar, så bestämde vi oss för att inte använda den flachiga röntgenapparaten utan nöjde oss med "vanliga" prover som alla kom tillbaka som helt ok. Förutom sega pupiller.

Jag ska i alla fall vila så mycket jag bara kan, och lyssna på hur mycket min kropp orkar med. Men de sa ingenting om att inte rida, och då frågade jag såklart inte heller, för om man inte frågar kan man inte få ett Nej ;)

Så ja, huvudvärken är kvar, men faktiskt lite bättre såhär på kvällskvisten.
Hoppas på markant förbättring i morgon!
I morgon ska nämligen jag o Nelly åka på träning =)
Vi ska ta tag i vår hinder-teknik och mitt dalande självförtroende innan det hela gått för långt, så jag tar min pålle och åker till min moster, Emma Rosenqvist o ser om hon kan hjälpa oss!

Läcker bild från vår soliga uteritt idag:


Kommentarer
Lisa

Ja, vad bra! (Är dock inte helt övertygad om att jag tycker att det är en alldeles lysande idé att göra det med din nuvarande huvudstatus)

2012-03-28 @ 10:28:50
URL: http://www.lisasfanclub.se
Anonym

Jag har med flögit av och slagit i huvudet ordentligt en gång, det var dock in i en betongvägg och hjälmen sprack så det var kanske lite störe smäll, men jag hade iaf ont ett bra tag efter typ 2-3 veckor, och hade en konstig jobbig huvudvärk hela tiden. Red såklart hela tiden ändå och det gick bra hihi, kanske inget att rekomendera dock, och jag kanske blivit snabbare av med huvudvärken om jag inte ansträngt mig.

2012-03-28 @ 11:38:34
Emelie Nordström

Haha nuså är jag tillbaka lite igen ;)

2012-03-28 @ 17:42:03
URL: http://emeelien.blogg.se/
Malin & Keyson

Lite samma besked som mig med andra ord! :) Jag har dock minnesluckor & en kraftig hjärnskakning, inte något yr efter eller mådde illa vilket var sjukt skönt! Spydde dock av smärta när ja kom till akuten, ajaj ;)

2012-03-28 @ 21:44:18
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0