Doing the bloggpaus...

Sorry people, men min blogglust är gone, big time!
Det är säkert en kombination av generellt sämre motivation, 0 kommentarer och det fina vädret som gör att jag knappt sitter vid datorn. Jag har tappat lite blogglust innan, men aldrig riktigt såhär mycket faktiskt. Det blir kanske bättre så fort jag kan ta ridbilder på och tävla med Bella, och när jag vet hur Nellys framtid ser ut...

Just nu håller jag o Bella fortfarande på med att hitta knapparna.
Hon har helt sjukt pondus och vill inte gå med på att jag bestämmer, haha! Varje ridpass går det dock bättre och stundtals är hon verkligen som en dröm att rida! Om lite drygt en vecka får hon sin sista vaccinationsspruta o vi kan börja ge oss ut på lite pay n ride + pay n jump!

Med Nelly har jag börjat vänja mig vid tanken på operation =(
Svullnaden blir inte bättre även om hon inte är halt längre... Nu har vi gjort allt utom en operation, så det är liksom sista utvägen. Allt avgörs vid återbesöket om ca en vecka. Ibland är jag tillfreds med det, och ibland är jag riktigt upprörd. Hur det blir återstår att se helt enkelt, jag har bestämt mig för att inte få panik innan jag vet om svullnaden blivit mindre eller ej vid återbesöket.

Så länge får ni ha det superbra i sommarvärmen, eller spöregnet o åskan =P


Kommentarer
Malin & Keyson

Jag hoppas på det bästa med fina Nelly!!

2012-06-21 @ 18:50:28
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Cina

Jag måste få inkomma med en protest.
Protesterar mot en doing the blogpaus!

Svar: Haha =)Jag är snart på banan igen!
confessionsofanequestrienne.blogg.se

2012-06-24 @ 20:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0