Update!

Ja, det här med bloggpaus var ju rätt tråkigt, så nu får jag skärpa mig!
Som ni kanske ser (annars får ni F5:a) så har det skett några små korrigeringar här på bloggen. Jag tyckte Bella skulle få lite plats medan hon är här..! Om man klickar på hästarnas namn i rutan här till vänster så kommer man till deras presentationer =)
 
Midsommar har varit fint!
Mycket god mat har ätits med familjen, och aftonen spenderades med mina fina pluggisar (förutom Erika den muppen som höll sig i Skåneland!). Vi spelade en helt omöjlig version av kubb som hette krubb, men pga ovädret höll vi oss mest inne och lärde känna alla som man inte kände tidigare = helfestligt! Så himla mycket roligt folk alltså!!
Sara, Evelina o jag ♥
 
Idag har jag köpt lite hästgrejor!
Centaura ska vara en jättebra flugspray, så den måste prövas!
Kylgelé fick jag köpa eftersom jag insåg att mina liniment fungerar både kylande och värmande, och ibland vill jag ha något som bara kyler.
B-vitamin till hästarna! Det visade sig vara mest druvsocker, men de blir nog bra! Nelly fäller fortfarande som en tok, misstänker att det har o göra med att hon inte mår så bra...
 


Kommentarer
Cina

:-)

2012-06-25 @ 06:57:42
Pauline

Vad himla bra, för din blogg är bland de bästa! : )

2012-06-25 @ 18:53:03
URL: http://kasagarden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0