Cheap saturday

Idag ska jag till Ullared.
Alltid samma skräckblandade förtjusning..!
När jag läsate Socialpsykologi brukade jag älska att åka till Ullared o bara titta på folk, studera deras beteenden och mönster, attityder och relationer. Det var riktigt lärorikt!
Nu ska jag dock dit för att kolla på ett par hästgrejer.

Saken är ju den att jag inte kommer ha någon ordentlig inkomst i sommar (förrän jag säljer Bella) så från och med nu är SPARA mitt andra namn! Nely behöver ett eksemtäcke och Bella kommer säkerligen vilja ha ett flugtäcke. Sådant ska finnas billigt på Ullared, så jag åker och gör en chansning. Med mitt flyt är väl alla slut, haha! Kanske att Bella ska få en fin rosa grimma eller nått också ;)

Fick förresten en bild nu på morgonen.
Min Irländska kontakt hämtade henne i går, så i natt har hon sovit hos henne. Bella stannar där tills på måndag då transportföretaget kommer o hämtar henne, sen står hon hos dom för ytterligare vet-check och pappersarbete i kanske en dag, sen åker de! =)

Fin tjej, mittbena o allt ♥
Hon är tydligen rätt vid i utseendet rätt nu, haha!
Så de hoppades att jag var redo med mankammen när hon kommer =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0