Min tjej har blivit så stoooor!

Nelly maj 2011:


Nelly Januari 2012:

OBS! Hon har styltor bak, haha, riktigt så överbyggd är hon INTE.


Nu är det ju min häst, man jag tycker hon har ändrat sig rätt mycket!
Det jag tänker på allra mest är ryggen, även om nu-bilden är lite missvisande pga styltorna. Men hon har verkligen mer svängd rygg nu, mer markerad manke, större rumpa och generellt mer muskler. Formerna är rundare liksom...
Nu är det ju solljus på första bilden, och skymning på andra - men det ser ändå inte ut som om hon inte blivit så mycket vitare ändå?
Hihihi, och så är hon ju lite små-tjock nu också. Finisen!
Den kommer vi snart galopperat bort, och jisses vilken muskelknutte hon kommer bli i vår, det vill säga om vi får börja träna någon gång. Ridabstinensen har börjat igen och den är crucial!


Kommentarer
Sandra Jacobsson

Sv: Vad roligt att höra såna där saker! :D Jag ska försöka uppdatera flitigt i framtiden nu ;)



Ja, det ska bli spännande att se vad det blir av Nemo. Än så länge verkar han lovande :)

2012-01-23 @ 16:21:43
URL: http://sjacobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0