Error in my fabulous life

Befinner mig i något av en prövningarnas tid.
Försöker skriva på fetestora hemtentan, men allt motarbetar mig, så det går rätt tungt. Böckerna blir inlåsta på biblioteket (som inte öppnar förrän två timmar efter att tentan ska vara inlämnad!!), datasalen var låst och bommad, tiden rinner iväg, jag och Sara har alldeles för roligt och pratar om andra saker hela tiden....
Ja, det går helt enkelt inte så bra.
Eller, det vi skriver är bra - men ja, det hade kunnat gå fortare? X)

Nelly fick springa lite på snöre idag (longeras) och så fick hon lite love (i form av singoalla kex), men sen spurtade jag hem för att plugga vidare.

Måste tanka bilen också.
Suck.


Kommentarer
Malin & Keyson

HEJJA HEJJA HEJJA! :D



Befinner mig lite i samma sits, fast de handlar bara om inlämningar & prov.. ;)

2012-01-06 @ 15:54:13
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0