Nu taggar vi till då!

Dags att ladda upp inför 'vårt nya liv'!
Idag har jag besiktigat bilden så att den säkert kan rulla med mig och Nelly hela året, åkte till HorseFarm för att se om de kunde hjälpa mig med några sadelfrågor samt kolla om de hade micklem-tränset som jag är sugen på att införskaffa sen när vi 'måste' ha en nosgrimma (hoppning/terräng).
De hade varken eller, MEN de hade en vinter-kavaj från Equiline som jag slog till på! Har velat ha en blå kavaj rätt länge, så det passade bra. Den är supervarm och har avtagbar huva + avtagbar innerkrage + vatten/vindtät:



Jag har mailat en Dressyrtränare som jag tror skulle passa oss, hoppas bara att hon har något arrangerat i närheten så det blir lättare att träna oftare..!

Oh, visstja:
En läsare verkar ha fått för sig att jag är en helt vanligt medelsvensson, haha!

Så är det ju inte!
Jag heter Maja Janson,
kom ihåg det när jag sveper runt Badminton om några år och alla talar om den där fantastisk tjejen som klarar alla utmaningar hon står inför och som tagit sig hela vägen på egen hand.
Amen!
;)


Kommentarer
linnea

Åh vilken fin kavaj :)

2012-02-16 @ 17:19:29
URL: http://lbergh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0