En riktigt stalldag

Jag sov riktigt dåligt i natt, och det var svårt att komma ur sängen i morse. Tillslut fick jag verkligen tvinga mig själv och när jag möttes av VÅREN ute blev jag genast pigg och glad!
Jag var i stallet i måååånga timmar idag, så himla härligt!
Först blev det lite hoppning på banan för mig och Nellisan, följt av uteritt i det härliga vädret tillsammans med Bea och Nellys nya älsklingsbästis Candy. Det hade blivit ordentligt översvämning på ett fält, så vi tog lite fina kort:







Sen var det dags för alla andra stallsysslor, lin-hoppade Friesern och tog in hästarna så sent som vid sextiden! Nu ska jag strax tillbaka för att kvällsfodra också! Det blir mycket stall för mig nu när andra jobbar eller är på Scandinavium ;)

Oh! Jag har ju news också!
Jag har fått mina tider för KG-träningarna, förhoppningsvis kan mamma följa med och hjälpa till o kanske filma någon av dagarna, ska be på snällaste sätt!
Sen fick jag även ett samtal idag om att de satt ihop en grupp för Peter Eriksson-träningen åt mig (nåja), så jag och Nelly ska rida för honom den 7:e mars! Det blir en riktigt bäbisgrupp så jag tror det kan bli jättebra!!!
TAGGA!


Kommentarer
Emelie

Men oj vad det har smält undan hos er!! Avis.. :(

2012-02-23 @ 22:28:12
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0