Confession

Jag är inte bara en hästnörd,
jag är något av en serie-nörd också, haha!


Innan jag flyttade till Irland såg jag väldigt lite på tv (är en sådan stackare som är uppvuxen med att leka utomhus och bara ha 1,2 & 4 på tvn). Men där presenterade Tyskan jag bodde ihop med mig för en värld full av fantastiska parallellvärldar med hjältinnor man vill vara och hunkar man vill ha! Det var så vi tillbringade nästan varje kväll (om vi inte var på puben eller på tävling); Ihopkurade under en täcke, men popcorn och min dator framför oss (jag hade stort skärm, höhö).
Jag såg på tv EN GÅNG under min tid på Irland,
underhöll mig alltså med serier istället!

Jag tänker faktiskt dra ner min syster lite i skiten med mig också!
Vi har stenkoll på våra favoritserier och brukar ringa till varandra och diskutera vad vi sett, och vad vi tror kommer hända - lite som en bokklubb, fast en två-mans-serie-klubb, haha!

Nu får ni dock inte tro att jag sitter dag ut och dag in med datorn framför mig - här handlar det om att se avsnitten när de kommer ut på amerikansk tv, så det bli lite som att titta på vanligt tv på kvällen, fast kvalitétv ;)

Favoriten är Gossip Girl,
men följer även:
True Blood, Vampire Diaries, Pretty Little Liar, Once upon a time, Glee och Pan Am.

Nu när jag ändå är igång med erkännanden och serier, så kan jag ju passa på att berätta att om Ed Westwick (Chuck Bass) skulle få för sig att fria till mig hade jag sagt JA utan tvekan! ;)
För det första så heter han Edward och är brittisk, och antagligen rätt rik.
Det är liksom win, win, win, haha!
Och onekligen, WIN:


Så där, några Hail Mary på det och sen jag är rentvådd!

Nu ska jag ta tag i mitt verkliga liv o åka till stallet =)


Kommentarer
Lina

Jag ÄLSKAR Panam! Får mig att önska mig tillbaka i tiden när det var sådär glamouröst att vara flygvärdinna. Skulle lätt offrat iphone och alla moderna saker för att få ha levt då (och varit i typ tjugoårsåldern, hade ju sugit att va skitung eller gammal ;p). Övrigt gillar jag the mentalist (fuckiin sexy hehe), the firm och revenge. Och desperate housewives! Och happy endings hahaha alltså jag kan hålla på forever :p american dad måste du se :D

2012-02-23 @ 20:52:32
Malin & Keyson

Glee är så grymt! :D

2012-02-23 @ 21:33:08
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Maja

Ja men verkligen Lina

Jag hade passat in mycket bättre på 60-talet än nu, jag tror de där dräkterna och klänningarna suttit grymt på mig, haha!

Man är helt klart född i fel tid!

2012-02-23 @ 21:35:45
URL: http://majagoesirish.blogg.se/
Lina

Jaaa och så de snygga piloterna! Och alla häftiga intressanta människor i första klass. Nu verkar det rätt tråkigt att vara flygvärdinna :p sjukt häftigt att vara lite halvspion också som en av flygvärdinnorna i Panam är :D

2012-02-23 @ 22:33:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0