Vår ♥

Säkra vårtecken är när Nelly går naken och sover middag i hagen:


Och när marken ser ut såhär under uteritten!!!


Idag skrittade vi bara ut barbacka i 50 min eftersom jag trodde att Nelly skulle ha världens täningsvärk efter mjölksyraträningen igår, men hon var pigg som en tok!
Vi hittade en ny slinga i skogen, en helt fabulous slinga!
Den leder till en, nu tom, kossahage som har en lång stenmur på 90-100cm i mitten. Dit tänkte jag nog rida med sadel i morgon och hoppa lite!
Under hoppträningen tog vi ju bara två spårng på 110cm restan var på ca 70cm kanske, och med tanke på hur pigg hon var idag så vill hon nog hoppa muren i morgon =)

Jag är verkligen superdupersugen på att komma igång med terränghoppningen nu, och eftersom jag inte hittar någon som har träningar just nu så får man ta vad man har (eller hittar)...!


Kommentarer
Malin & Keyson

Åh vad långt före ni ligger där nere :((



Sv: Haha, hade gärna önskat lite mindre energi! De jobbiga är dock att hans vilja är starkare än hans muskler, så han blir SUPER trött dagen efter.. :/ Rätt svårt att veta hur mycket man kan rida när man inte riktigt kan känna om han är trött eller inte. Bra egenskap kanske men de kan ju även bli farligt, typ i terrängen :/ Men tror mycket handlar om att lära känna varandra!

2012-04-19 @ 21:14:34
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0