Vad är det för dag idag?

Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Nellys födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!


Bara på födelsedagen får man äta direkt ur foderpåsen och morötter med blast i höt!
♥ ♥ ♥

Efter en härlig hotellfrukost och kramkalas med alla så satte vi oss i bilen.
ÅTTA TIMMAR SENARE, klev jag ur bilen på hemmaplan igen!
Helt galet lång resa alltså... Men så värt det, oj va mysigt vi haft!!!
Direkt bytte jag om och cyklade iväg till stallet där Nelly verkade riktigt glad att se mig! Vi snoosade och myste lite i boxen innan jag tog ut henne till spolspiltan santidigt som jag sjöng Happy birthday, haha! Sen så masserade och borstade och myste vi jättelänge. Nelly var supergossig och jag kliade henne lite extra mycket i öronen (vilket hon älskar). Efter det gick vi på promenad i skogen där Nelly fick bestämma vägen och gräva lite i löven (vilket hon också älskar att göra), och så hade jag massa morotsbitar i fickan.
När vi kom tillbaka till stallet var det dags för kvällsfodring,
och sen åkte jag hem igen.

I morgon blir det nog lite cantring i skogen/fälten,
och på tisdag är det dags för Peter-träning!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0