Tjolahopp..!

Har faktiskt drabbats av bloggtorka...
Jag har massor av tankar kring och motivation till ridningen och träningen av både Nelly och mig, men när det kommer till bloggandet tar det emot lite. Jag har alltid sagt att jag bloggar för min skull och att kommentarer/respons är kul men inte viktigt, men så ibland känns det lite som att göra stand-up för en publik som inte skrattar, haha!

Aja, bloggen kommer ju absolut fortsätta ungefär som vanligt, men baksidan av att jag bara bloggar för att det är kul är ju att det är svårt att blogga när det inte är så kul...

Har märkt att flera har lite svårt med bloggandet just nu, det kanske är nu när det är vår och fint och då vill man hellre vara ute. Jag själv bollar många idéer kring framtiden just nu, och det är för en gångs skull inte alls ångestladdat utan bara spännande! Skönt när det går på det hållet ;)

Idag har jag faktiskt varit i stallet en sväng, tiiiidigt!
Släppte av brorsan vid tåget och åkte direkt dit för att gå ut och gå med Nellisan - 3km, skönt och nyttigt! I eftermiddag blir det nog lite cantring i skogen!



Fick min Lami Cell hjälm igår!


Nelly fick en Lik-it igår också, hon är expert på sådana, i morse var häften borta ;)


Snygg-Nelly på morgonens promenad:





Kommentarer
erika

hjälmen ser skitfin ut. Jag är avis!

2012-04-05 @ 11:54:49
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Karoline

Hjälmen passade dig bra :)

Jag gillar din blogg och du får absolut inte sluta blogga.

2012-04-05 @ 17:53:30
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Malin

Gaah, fina fina Nelly! Hon är så löjligt snygg! :D Och hjälmen ser ut att passa dig fint :)

2012-04-06 @ 14:07:07
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0