Rörigt värre...

Usch igen, vilken dag.
Har slitit som ett djur för att hinna med ett skolarbete som skulle in idag. Jag hade tänkt att ägna gårdagen till det, men så fick jag ju varken komma in i huset eller röra mina grejer förrän teknikerna var färdiga med sitt arbete.
Oh, allting är så himla rörigt... Så himla otäckt... så overkligt...
Jag hann i alla fall inte färdigt med skolarbetet, och jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att lämna in ett arbete där jag inte gjort mitt yttersta. Eller ja, denna gång har jag verkligen gjort mitt yttersta, tagit i från tårna, men yttre faktorer har stört och påverkat resultatet. Bläääh, kontrollfreaket Maja pallar inte.

Tur att jag har Nelly ♥
Det blev en långtur idag, 13 km, lite galoppträning på fälten och en sväng ner till havet. Supersmysigt..! I morgon blir det uteritt igen, men Kakan.
Red Fuxen idag också, cavaletti och han var superfin! Det är alltid med lite skräckblandad förtjusning jag sitter upp på honom. Jag vet ju hur fantastiskt fin han kan vara, och så vet jag hur skogstokig han kan vara också ;)




Kommentarer
Malin & Keyson

Nådigt avis på dig som har havet!! :((

2012-04-28 @ 21:44:09
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0