Just nu vill jag bara dödens dö =(


(Klicka!)

De har verkligen ställt in Badminton.
PÅ GRUND AV REGN!!!!
Det är ENGLAND vi snackar om!
Kan de inte ens kontrollera sina egna uppfinningar!?

Jag är så fruktansvärt uppgiven och besviken just nu!
Självklart är det rätt beslut, jag hade aldrig vågat rida på det underlaget. Men jag har sett fram emot det här i över ett år nu. När allt annat gått åt helvete har det räddat mig att tänka "Snaaaart är det Badminton!".
Åh, jag har ett sådant sjukt oflyt just nu, karma is an unfair bitch!

Jag och mamma kommer åka ändå, vara i London, gå på musikaler, shoppa, se på Stonehedge, afternoon tea varje dag mm. Vi kommer säkert ha det jättebra, men det är inte Badminton...

//Ledsen_tjej_90


Kommentarer
Malin & Keyson

Läste de precis, så himla tråkigt! Men som du säger är de ju klokt, skadorna är ju redan rätt höga.. :/

2012-04-30 @ 16:54:48
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0