Hakuna Matata



Nellys lösa benbit är oförändrad, pytteliten och sitter vid utkanten av leden.
It means no worries, for the rest of our days!
♥ ♥ ♥
Den kommer med andra ord aldrig påverka henne eller hennes framtid som elithäst!
Jippi! Nu behöver jag inte ens ägna det en tanke från och med nu, bara tuta o köra!
Vi ska ut och galoppera mer dock,
hon är fortfarande 172cm hög, men väger nu 702kg!
Tror hennes optimalvikt ligger på 680kg, och jag vet verkligen inte hur jag ska få henne dig (nu kommer ju gräset ocks!). Det får bli mer cantring helt enkelt, hoppas på resultat!



Kommentarer
Anonym

SV: Himla bra skrivit hörredu!



Nu har han skrivit ytterligare och menar att jag tar ut min frustration över att Keyson inte är som "andra hästar" på deras hund.. Jag vill bara lägga mig ner o lipa, jag har aldrig någonsin varit arg på Keyson för den han är. Då skulle jag inte haft kvar honom nu, ååh vad jag hatar människor som bara klankar ner..!

2012-04-25 @ 21:13:30
Karoline

Va skönt att det gick bra, nu slipper du oroa dig för det :)

2012-04-26 @ 10:51:57
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0