I ♥ 3

3 är min räddare i nöden!
Idag var jag klädd för strid när jag åkte in till stan, utrustad med mina 12-cm-klackar (a.k.a Gaga-skorna) för att se så skräckinjagande ut som möjligt, haha!

Dålig bild i motljus, men lite ser man ju i alla fall!
Jag har aldrig varit en klack-tjej tidigare, men man blir ju så förbannat smal och posh att jag inte kan låta bli! Jag stegade i alla fall in i Teliasbutik idag (där jag för övrigt fick vänta typ ½ timme på min tur) med öppningsfrasen "Jag vill göra slut". Det roliga var att killen såg helt chockad ut i någon sekund innan jag började skratta. Det gick i alla fall ganska snabbt o enkelt att bryta kontraktet och jag traskade vidare till 3butiken. Där gick det ännu snabbare och enklare,jag fick donera min startavgift på 250kr till Färjestads Hockeylag och när jag kom hem så fungerar allt så himla braaaaa!!!
Jag har nu helt obegränsat surf, behöver inte bry mig om hur myckt GB jag förbrukar, för det är oändligt! Riktigt najs för en streamare som jag!

Lyckan är fullkomlig som ni kanske förstår =)



Nelly fick vila idag. Hon och Nykle går numera i stallets största hage, vilken är gigantiskt, så de motionerar rätt bra där ute i alla fall. Planen är ju som sagt att hon ska få gå varannan dag denna vecka, och helst bara uteritter. Idag tog vi oss en liten promenad i alla fall som slutade med lite miljöträning. Vi stötte nämligen på skördetröskan Claas (ni vet sådana stora grön/beige/oranga-maskiner som det står "claas" på?), den var väldigt otäckt tyckte Nelly, men gick snällt med fram o hälsa så länge jag hälsade först. Sedan la jag äppelklyftor på Claas som nelly fick hitta, så nu är Claas riktigt populär!
Höhö, man får vara slug med dessa unghästar ;)


Jag hittade dessutom en ovisad bild på vår galoppåker. Här ser man det lilla hindret som vädergudarna skänkte oss, och sedan är det 500m bort till husen = perfekt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0