Dream a little dream of me...

I natt drömde jag en dröm som antagligen är den bästa drömen jag kommer ha i hela mitt liv...! Det var några år in i framtiden, och allting var MER än jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig. Visst, hade Josh Lucas varit precis som mannen han spelar i Sweet Home Alabama hade jag klubbat Miss Witherspoon utan att blinka, och jag är fortfarande fullt övertygad om att jag kommer bo i ett slott i England i framtiden, så kanske kan jag hoppas på att det var en sanndröm, haha!


Jag bodde i alla fall i ett slott, med en helt galen ridanläggning till mitt förfogande. Det var fullt tempo i stallarna och även om jag inte red något i drömmen var det liksom självklart att det var jag som var stjärnan och jag var fullt medveten om hur framgångsrik jag var, självförtroendet bara glödde - och det kändes riktigt bra, haha!
Jag var lika preppy och elegant som Blair i GG (hon är min idol i hemlighet), och jesus va snygg och smal jag var - med fabulous hair som virvlade romantiskt i vinden. Jag minns att jag stannade upp och tog några djupa andetag ute på den grusade gårdsplanen, och luften var sådär frisk och syrerik som den bara kan vara i England på våren. Jag var verkligen glad och lycklig. När jag sedan insåg att jag hade en SKATTKAMMARE á la Joakim von Anka och att Josh Lucas kom galopperandes upp för infarten (i cowboyhatt?) höll jag på att storkna!!!

Behöver jag säga att jag ville grina när jag vaknade?
Mitt liv känns fruktansvärt tråkigt och grått efter den drömmen....

Men, på något halvsjukt sätt är jag väldigt motiverad...

Hahaha!


Kommentarer
Karoline

Haha, vad jag skrattade när jag läste detta! Jag vill också drömma om sådana härligheter.

Det är bra med motivation, du bara måste låta mig få komma och hälsa på i slottet sen :)

Eftersom du verkar ha ett otroligt driv så tror jag verkligen att dina drömmar kommer att slå in!

2011-09-20 @ 21:53:07
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0