Allow me to go; "Wäääh!"

The universe is out to get me...
  1. Mina två extra pojkar, a.k.a konvalecenterna, a.k.a the pains in my ass är dumma mot mig. Deras matte hann inte vara borta mer än några timmar innan de bestämde sig för att terririsera mig! Fuxen var för jävlig att gå med igår! Stod på bakbenen (ter gånger!!), bet mig i armen, försökte hingst-mästra mig genom att smygknuffas och var förutom allt detta allmänt hispig och överladdad. Svarten var lugn, men seg, fick liksom dra honom efter mig vilket drog ut på tiden!

  2. Nya sadeln är sååå skön att rida i! Passar mig perfekt och mycket riktigt anpassade den sig efter Nelly medan vi red. Men, den anpassade sig lite för bra... Så nu vet jag inte om den trycker på rätt ställen! Sure, en sadel måste ju ligga an på hästen, men jag är rädd att den inte ligger an som den ska! Nelly var dessutom jättejobbig att rida. I hennes försvar har hon inte gått på banan på två veckor, och efteråt insåg jag att jag tror hon tappat två täner nyligen och två nya håller på att växa ut. Hon ska i alla fall få vila ett par dagar för hon kändes inte som hon ska...

  3. Pluggandet is killing me. Jesus vad jag kommer få plugga nu i veckan inför tentan på lördag (oh ja, vissa måste till skolan o skriva prov på en LÖRDAG)! Det jag är mest orolig för just nu är att all undervisning + litteratur är på engelska, men provet på svenska! Jag kan bara alla begrepp och delar på engelska! Jag är också lite orolig för just alla dessa delar och begrepp, ALLA hjärnas delar och områden ska det redogöras för samt alla namn på latin. OMG!


  4. Vädret. Hade det varit snö hade det kommit över 6 dm den här veckan:



  5. Jag åt inte ordentligt igår så allt blev extra jobbigt...

  6. Conclusion: "Wäääh!"


Kommentarer
Anonym

NU kan det bara komma positiva överraskningar - det kan bara bli bättre :-) ...hoppas jag!

2011-09-05 @ 16:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0