AAAAAAAAGH!

Jag bokstavligt talat sliter mitt håååår!!!
Jag AVSKYR när teknik inte fungerar!!!

Mitt breband blir inte bättre, hoppas att jag får vara uppkopplad tillräckligt för att posta det här inlägget i alla fall! Antagligen är det så att telias nya bättre bredband är för känsligt och inte får så stark signal som den vill ha här ute vid kusten, så i morgon ska jag åka in till stan IGEN och denna gång prata med mina nya vänner: 3!
Förhoppningsvis kan de hjälpa mig....

Tills dess, var tålmodiga!
Hoppade med Nellisan idag med bra resultat!
Provade att ställa kameran på ett block o filma lite, det blev inte jättebra, men alltid något! Vi hoppade 1m, och det gick bra =)
Hon känns lite dock lite matt, har gjort det lite till o från nu i några dagar... Ska nog bara rida henner var annan dag denna vecka, och lite lättare pass. Kanske behöver hon vila upp sig lite...
Stallägarinnan ska ta hem ett nytt foder till henne snart också, ett med mer krut i! Förhoppningsvis får hon då den extra energi hon behöver, snuttan!

Så, nu ska jag återgå till min Teknik-skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0