Packa Majas Kappsäck



Det är alltid så svåååååårt!
Det ska bli så himla skönt att bara ha med sig handbagage, de andra gångerna har jag haft en eller TVÅ gigantiska resväskor med mig och jag avskyr när man blir så immobil och klumpig X)
MEN, nu kan jag ju inte ha med mig alls mycket grejer!
Som tur är kan jag låna dest mesta 'hästiga' på gården, så som hjälm och ridstövlar osv. Såhär ser det ut just nu:

På mig under ressan:
- Grym täckjacka från Pikeur
- Top + Cardigan
- Jeans
- Hunterstövlar (en interngrej, höhö)

Nerpackat:
- Chinos
- Stickad tröja
- Ridjacka
- Ridbyxor
- Ridtröja
- 2 toppar
- Underkläder
- Raggsockar
- Pyjamas
- Svenskt godis till Sanna
+ necessär som packas ner i morgonbitti.

I Handväskan:
- Pass
- Plånbok o pengar
- Kamera o batterier
- Telefon o Irländsk simkort
- Dagbok
- Tidning


Grejen är nu då den att jag egentligen hade kunnat få plats med liiite mer i handbagaget - men VAD!? Man behöver ju alltid någonting extra, men jag vet inte vad det extra skulle kunna vara, haha! Känns ju löjligt att åka utan en smäckfullväska?




Kommentarer
Anonym

Släng med en klänning! Sen klarar du alla utmaningar! <3

2011-10-20 @ 17:25:18
carro

Åh hälsa underbara Irland! :)

2011-10-20 @ 20:49:41
URL: http://lissycaseycarrooo.blogg.se/
Wenche Liwing, Livet i Belgien

Ha det så himla bra nu då!



sv. Kul att du blir inspirerad =) Jag vet att ibland måste jag mjukna lite, för när det väl blir för mycket, är det oftast försent för att kunna lagas...

2011-10-20 @ 20:50:13
URL: http://kylskapetstankar.blogg.se/
Sanna

Det är bara bra om du har lite plats över, då kan du ju fylla på när vi e på Pennys:)

Ha det gott nu så ses vi i morgon:)

Kram

2011-10-21 @ 00:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0