B L O P P I S !

Nu är det dags för en lite bloppis då jag faktiskt har en del saker att sälja!
Är du intresserad av något så är det bara att maila:
[email protected]


AACHENTRÄNS
Glen Gordon Bayard
Inåtvända spännen, anatomisk nosgrimma + gummityglar, stl. Full.
Jättesnyggt träns som tyvärr inte passar på Nellys låååånga huvud. Aachenremmen är tyvärr borta, annars komplett och i gott använt skick.
Nypris: ca 750 kr
Mitt pris: 350 kr


TRÄNSET SÅLT!


STIGBYGLAR
MDC ultimate stirrup
Finns att läsa om här!
Jättebra stigbyglar med lite tyngd i. Den ledade funktionen som det går att läsa om ovan och som gör att man kan ändra stygbygelns vinkel har räddat mig i många situationer när jag tappat stigbyglarna då det gör dom lättare att hitta igen. Jag har dett några liknande stigbyglar på marknaden, men dessa är originalet!
Går inte att få tag på i Svergie utan det verkar bara vara i USA.
Nypris: ca 1200kr
Mitt pris: 500 kr


BENSKYDD
Veredus Grand Prix Baloubet
Använda till min förra häst på 3 tävlingar, så i kanonskick!
Svarta, stl L.
Superfina och fårskinnet gör ju sitt! Helt klart mina favoritskydd men har insett att Nelly inte kommer få ha dom förrän om 3 år, så då är det bättre att sälja dom...
Nypris: ca 1495kr
Mitt pris: 1000 kr


BENSKYDD
Veredus Olympic
Svarta, stl. M.
Till skillnad från Grand Prix-skydden är dessa lite mer använda, där av strykslitaget.
Riktigt bra skydd som säljes av samma anledning som de ovan.
Bytes mot Veredus young jump?
Nypris: ca 799 kr
Mitt pris: 400 kr


Min sprillans nya Tolga-sadel är ju också tillsalu, anonns finns HÄR!



Frakt tillkommer på alla sakerna!
Bud är välkomna då jag helt enkelt inte har någon användning för sakerna och jag avskyr att låta kvalitetsutrustning bara ligga och samla damm!


//Maja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0