Att filma en movie!

I morgon, mina kära vänner, kommer dagen vi alla väntat på.
Det ska filmas.
Vad ska filmas?
Jo, hoppning med mig o Nellisan ska filmas!

Jag har bara lite terränghoppning på film med henne, och något enstaka suddigt språng från banan. Men i morgon har mamma lovat att följa med till stallet och filma lite när jag o Nelly ska hoppa (läs:skutta)! det gäller bara att allt går vägen! =O

Vi skulle gjort det idag egnetligen, men det blir mörkt så himla fort + att dimman var så tjock att man inte såg något genom kamerna... Då blev det ett markarbetespass istället o Nelly blev jättetrött. Verkligen jättetrött! Så förutsatt att hon inte har träningsvärk i morgon så blir det lite hoppning. Jag tänker gymnastikhoppning, så inte så jättespännande - men det är alltid nått!



På tal om film då så ska jag visa n av mina favoritvideor;
det är exakt idag två år sedan vi löshoppade Kenny för sista gången.
Det var det absolut roligaste hon visste, och har man ljudet på hör man hur
hon grymtar till när man släpper henne, världens finaste häst ♥


Kommentarer
Madelene

Jäklar vilken sprutt hon hoppade med :) Full fart! :D

2011-11-01 @ 08:25:13
URL: http://hfzn.wubi.se
Madelene

Sv; Det är spännande och läskigt och allting - men det är ruggigt skönt att veta att jag har jobb när jag väl är klar med skolan i januari :)



Men det är skoj när dom har något dom tycker är så skoj! Hoppas min lille plutt tycker någonting är så skoj som hon tyckte att löshoppning var :)

2011-11-01 @ 15:31:12
URL: http://hfzn.wubi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0