TENTAMEN (o the deal)

Jao, updateringen blev utesluten igår eftersom jag var tvungen att i alla fall blädda igenom boken inför tentan idag... Jag har varit sjuk + att läsa kändes värdelöst när Nisse dog i fredags, så jag har helt enkelt inte pluggat inför den här tentan. I vanliga fall pluggar jag inte så mycket, och får alltid godkänt med god marginal, idag kändes det inte så bra men jag höll modet uppe. Får jag godkänt är det ju jättebra!

Jag har gjort en liten deal med mig själv också...

Jag är ju Blond, och har alltid varit Blod.
Jag identifierar mig väldigt mycket som Blond.
Men, om till och med Blondinbella kan färga håret så kan jag med!
Jag ♥ Gingers
Jag tycker rött hår är det finaste som finns.
Därför.
Har jag nu bestämt att om jag blir godkänd.
Då färgas håret.
GAAAAH!
Det är så snyggt med rött/brunt hår på hösten!
Och om det blir fel, så klarar mitt hår att färgas tillbaka eftersom det aldrig blivit behandlar/färgat tidigare. Det lär bli bajsdyrt eftersom jag är så ljusblond, men, hela min nya grej är ju impulsivitet och att inte tänka på konsekvenserna jämt =)



Kommentarer
Lisa

KOOOOLT!

Heja heja heja!

2011-11-05 @ 09:48:17
URL: http://www.lisasfanclub.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0