Tagga tävling!

Eller, ja - Tagga Pay n Jump! Haha!

Det ska bli så himla rolig att åka iväg med Nelly och tävlingsträna!
Jag tror att det kommer gå jättebra!
Vi ska alltså hoppa 80 cm och 90 cm, och det lär vara en väldigt simpel bana. Jag hoppas lite på att det ska vara med en kombination dock... För vi har aldrig hoppat en kombination med två hinder på samma höjd, bara gymnastikövningar som ex 5½:an. Så det hade varit spännande att prova =)

Eftersom jag åker ensam, och eftersom jag antagligen kommer åka mest ensam på tävlingar så lär det inte bli så mycket filmat - supertråkigt verkligen! Jag hade så velat dokumentera Nellys utveckling på video! Men, nu är det som det är och det får bli bra ändå!

De sulle inte börja med storhästarna förrän vid 17.00 i eftermiddag, men grejen med träningstävlingar är ju att man inte har en aning om hur många som kommer, så jag antar att vi försöker vara där vid 17, om det inte skulle vara så många som rider!

Bjuder på en bild från vår första och hittills enda träningstävling, när Nelly hoppar banken i Kvibille:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0