Systeryster!

Min sis planerar att komma o hälsa på mig!
Yey!


Det är antagligen mer för att träffa Gekås än för att träffa mig, men ändå - Yey!

Eftersom hon är mästerfotograf och eftersom Vädergudarna älskar mig så kan det betyda fin-fina bilder på mig och Nelly, kanske på stranden? - Yey!

Hon har också nämnt att jag kan få låna hennes gamla Nikon D50 (tror jag att det är?) ett tag, då hon investerat i en finfin D90 - Yey!





Höhö, bara för att hon la ut den här bilden på sig själv på Facebook igår så måste jag använda den!


Höhöhöhöhö......höhö..... X)




Höhö!


Kommentarer
Lisa

Haha, jag är glad att du är glad ;)

2011-11-06 @ 17:23:54
URL: http://backinthesaddle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0