Älska denna daaaaag!!!

Wow vilken dag! Och klockan är bara 2!

Jag var dödstrött i morse men kom igång så fort idrottspsykarna (ja, vi kallas så....) var samlade och taggade inför tenta. Eftersom jag såg på töntigaste cheerleadingsfilmen någonsin igår fick jag igång tjejerna med några klssiska:
BE AGGRESSIVE!
B-E AGGRESSIVE!

Mycket omtyckt, haha!

Tentan gick riktigt bra, känner mig 100% säker på nästan allt, och efter exakt på minuten 2h var jag klar! Gick då och hämtade ut min förra godkända tenta och hade gjrot bättre ifrån mig än jag trodde =)

Så satte jag mig i bilen, satte på lite Jessie J, och sedan dess är allt en suddig dröm av julskyltning, hästtäcken och presenter.

Yes, I went bananans.

Åkte ut till hööks och fyndade inte mindre än 3 (!) täcken till Nelly. Nu kommer hon aldrig behöve något mer, haha! Förresten vill jag kasta lite skit på alla dom som alltid dissar hööks, jag själv har inte seciellt mycket grejer där ifrån och självklart är en lädergrimma för 99:- inte av samma kvalité som en för 1000:-. Men ha täckesrea - det kan dom!
Min förra häst hade ett vintertäcke från hööks som höll mycket bättre än hennes tex bucas vintertäcke, och nu har de tydligen gjort något som ser ut som en kopia av Rambo Supreme - det köpte jag!
Det känns slitstarkt och megatjockt, så det är jag jättenöjd med o det ska bli kul att prova! det har avtagbart foder också, vilket jag tycker är himla smidigt! Så köpte jag ett grymt fult grönt täcke med ponnysar på eftersom det var tjcokt o på 50% rea, haha + ett fleecetäcke eftersom det hon ärvt av min förra häst är alldeles för stort.

Så ut från hööks med mer än jag kunde bära ;)
Sen bar det inte till stan där jag köpte fina och roliga julklappar till La familia. Nu fattas det bara något enstaka! Skönt att vara i tid för en gångs skull =P

Sen åkte jag till MAXI o köpte en chokladbiskvie till mig och i foderbutiken köpte jag en stor säck morötter till Skruttungen ♥

I'M lOVING IT!






Kommentarer
Malin

NICE! Haha, det gröna täcket är ju förjävla fult (no offence), men som du säger, är det 50% rea så är det! Funktion före utseende!! ;)

2011-11-25 @ 15:00:58
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Lisa Fager

fin blogg :D

2011-11-25 @ 19:13:01
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0