9. Någon du skulle vilja byta liv med en dag. Varför?

Av de bloggar jag läst som gjort den här listan har 100% valt en ryttare, och då i de allra flesta fall Rolf-Göran. Sure, det hade inte varit helt fel att byta liv med någon av the big shots för en dag - men det är inte någon av dom jag valt i första hand..!
Det hade nog varit antingen:


The fabulous Christina Aguilera
Hon är fantastiskt vacker, har den enligt mig perfekta kroppen och sjungen som en gudinna! Gud vad kul jag skulle ha om jag kunde sjunga som hon... Wow! Att även kunna bära upp en klänning som hon ihop med svallande hollywood-lockar och rödare än rödast läppar hade verkligen varit en upplevelse!

ELLER


Whoever Josh Lucas loves, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0