4. Det här är jag bra på

Ha!
Det här är nog den roligaste punkten på listan - egopunkten!

Det jag får mest beröm för är:
- Min generella ryttarkänsla
- Min ödmjukhet
- Mitt tålamod
- Min känsla för rytm
- Min förmåga att anpassa mig till olika hästar
- Mitt tillvägagångssätt när jag utbildar unga hästar
- Min hoppsits
- Mitt mjuka ridsätt
- Min förmåga att ta instruktioner och ta till mig kritik

Det faktum att jag fått höra det här ganska ofta (och blivit så smickrad!) så har jag fått gott självförtroende på de ovanstående punkter. Jag vågar lita mycket på min känsla, jag känner mig duktig med unghästar och tycker att jag får en fin kontakt med de flesta hästar. En del av berömet jag fått kommer från stora ryttare/tränare som jag har som förebilder och/eller ser upp till, och då värmer det extra mycket - såklart!

Något annat som kan räknas till det som jag är bra på är min hästkunskap. Jag har ju faktiskt läst 3 år häst/ridsport på gymnasiet, med allt ifrån riding och teoretisk 'ridning' till anatomi, sjukdomar, foderlära osv. Det har jag verkligen haft användning för både i mitt jobb med hästar och med den dagliga hanteringen av mina egna!



Jag var tydligen riktigt bra på att vara Santa's Elf också, haha!
Nu när jag var på Irland berättade John att killarna i verkstaden bredvid hans veterinärklinik hade frågat om den snygga blonda 'elfen' skulle vara på Annaharvet vid Jul i år igen, haha!
Vadå dold talang??
(Jag förlåter ALDRIG chefen för att han tvingade mig till det!)


Kommentarer
Malin

Söt bild på dej. Hihi.



sv: MEN ÖH HALLÅ LÄGG AV :(:(:( kan inte du gå o köpa ett sånt schabrak åt mej o skicka på posten? (A)

2011-11-08 @ 23:09:44
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Lisa

Naaw.

Du kan väl åka dit och göra en insats ;)

2011-11-09 @ 09:56:26
URL: http://www.lisasfanclub.se
Karoline

Haha, du har ju fått ett ragg... kanske din drömprins.. eller var det Lord.. jaja ;)



Sv: Ja, det har varit rätt mycket. Ibland så tappar man all sin energi, men snart ska jag ha semester några dagar så då hoppas jag på en uppladdning.



Kramar!

2011-11-09 @ 11:28:17
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0