Sentamentalitet overload

Ligger här i min Irländska säng, i min Irländska lägenhet på min Irländska gård och jesus vad regnet dånar utanför fönstret. Fönstret är öppet och det doftar friskt, blött och grönt...

Tänk att jag spenderat här snart ett år,
det är inte många som en sådan möjlighet får.
Tänk på allt jag mig sett och lärt,
tänk på allt jag kommit att hålla kärt.
Tänk när jag först fick känna terränghoppningens adrenalin,
tänk att Rupert blev så himla fin...
Tänk att jag får ta med mig Nelly hem,
och tänk att jag kvar lämnar hästar fem.
Fem fantastiska små personer,
jag hade köpt er alla om jag haft några miljoner!
Nu får vi nöja oss med att jag kommer och hälsar på,
jag lovar att se till att komma lite då och då.
Det är snart dags för mig att åka hem på obestämd tid,
Ta hand om varandra, och vet att mamma älskar er,
alltid, alltid, alltid!







Rupert, Skorpan, Georgia, Kilamonjaro, Billy ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0