Min häst är bra mysig ändå...

Fiiiiiina Neeeeeelly!
Idag blev det ingen ridning av Nelly då jag stressat som en stressad stressare från stresserud hela dagen. Ridit alla mina hästar, blivit ap-arg på några hundutställare osv - det har tagit massa energi, men Nellisan laddade upp mig igen på bara några minuter ♥
Som vanligt när vi har en mysdag så började jag massera henne med piggborsten, och hon tyckte att det var så himla skönt - bättre än vanligt till och med! Så det slutade med att jag stod med tryck från båda händerna på piggborsten och gnuggade allt vad jag förmådde över Nellys hals, rygg och mage medan hon gnuggade tillbaka allt vad hon förmådde över hela migg rygg! Hon försökte bara bita någon enstaka gång, och verkligen gnuggade på med mulen så att det var som att bli kliad på ryggen. Så himla mysigt att jag blir alldeles kär =)
Gulligare häst får man leta efter..!


Hihi, fulsöt bild..!



Kommentarer
Mamma

Gulliga ni <3 <3 <3

Jag längtar efter er både två!

2011-06-13 @ 22:35:14
Emelie Nordström-

sv; taaack :)

2011-06-14 @ 17:45:12
URL: http://emeelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0