Röd o Vit

I morgon tidigt på morgonen ska jag på mini-dags-semester med min Mutti o Vati till vårt lilla grannland DANMARK! Jag är faktiskt inte så insatt i vad vi ska göra, men det blir säkert jättebra ;)



Jag tror i alla fall att vi inte kommer hem allt för sent på kvällen, så lite update blir det förhoppningsvis på kvällen.




Jag har äntligen fixat klart allt med stall för Nelly också, och hon kommer stå i stallet där jag ska jobba! Vi ska i alla fall prova, då boxen som sagt är i minsta slaget... Men allt annat känns bra, framförallt den fantastiska naturen kring stallet! Jag kommer ju framförallt träna Nelly i skog och mark, eftersom jag anser att det är det bästa alternativet för henne och gynnas hennes hållbarhet (mer om det i igångsättningsplanen som jag loooovar kommer!). Det ska bli så kul att kunna ta lite bilder och visa er!
Friesern Nykle är det bestämt att jag ska ta hand om 11-20 augusti nästa gång!

Go Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0