Nya tävlingsoutfiten

Ja, i och med den nya kavajen kommer ju jag kunna ha en helt ny tävlingsoutfit att variera med! Jag älskar att jag kommer kunna variera mig!
Den nya impulskavajen kommer ju dock inte förändra mina planer på att sy upp en helt unik maja-kavaj hos en skräddare - även om det kanske blir lite längre in i framtiden ;)

Nu har jag en helsvart outfit bestående av min svarta kavaj med silverglittriga kritsträcksränder, svarta tretorn advanced och svart Charles Owen Professional:



Den nya består av nya bruna kavajen, bruna gpa-hjälmen och antagligen svarta läderstövlar (på bilden har jag dock bara strumpor):


Haha, jag gjorde en jätteful min eftersom min hund sprang iväg, men kavajen syns ganska bra!


Jag kom på någon annat spännande också!
Eller vad sägs om ljusblå tretorn, ljusblå skjorta, brun kavaj o brun hjälm!?
Mohahah, I'm unstopable!


Fan, va nöjd jag blev!




PS!
Jag är med och tävlar med
min nya outfit hos teamsl.se

;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0