Falsterbo Horse Show 2011 - Camping- o Nattlivet!

I år var allt lite mer spännande än tidigare år..!
Vi hade nämligen inte förhyrt någon campingplats utan fick stå på parkeringen, men det gick bra det med! Vi hade ju som tur var Johannas fantastisk landrover med taktält ♥

Vi sov alltså där uppe, och det är så hiiiiimla smidigt!!!
Jag är ju ingen som njuter av campinglivet direkt, burkmat och insekter är liksom inte min grej - men där uppe får man vara ifred så det är jätteskönt! ALLA älskar det, haha!
Träffar man någon på campingen som frågar vart man bor och man säger "landrovern med taktältet", så vet ALLA vilken det är och dör lite av avundsjuka, hehe..!


Jag fick sitta bakom galler bland väskorna på vägen ner X)



Maten värms på gasolina-spisen och vi relaxar lite i kvällsolen - nice!



Torsdagsnatten var vi lite oroliga för då vi trodde att alla skulle vara på Falsterbofesten dit vi såklart glömt köpa biljetter, men SAK NOEL var ju i tältet så det gjorde INGENTING!
Båda nätterna var super - mina fötter är så ömma och jag har benhinneinflammation av allt dansande! Första kvällen hittade vi ett gäng med både nya och gamla bekantskaper där det helt enkelt var "for vildt", haha!
Allt var bara Fabulous!



Moi, Malin, Johanna, Anna
LOCA PEOPLE ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0