Nya stövlar

Ja, så ligger det till:
JAG BEHÖVER NYA STÖVLAR!

Mina älskade svarta Tretorn Advance börjar bli lite nötta nu efter 3 års flitigt användande. Eller, egentligen börjar de inte bli nötta alls, jag lyckades bara skrapa dem lite på ena tån när jag föll av Kilamonjaro. Jag vill dock ha svarta stövlar när jag tävlar, så planen är att tvätta och fixa mina nuvarande stövlar tills de skiner igen och sedan bara använda dem på tävling, för att köpa ett par nya fränare stövlar att ha hemma/ vid vardagsträning.
Det lutar starkt åt ett par röda tretorn
(ballast i stan, men jag hade nog inte tävlat med de röda)
Jag kommer skrämma vettet ut irländarna med dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0