One of those days, you know.

Först och främt:
It's raining cats and dogs!
Det fullkomligt spöregnar, hela tiden, nonstop!
Hittills tror jag att det kommit 55mm idag, vilket är ungefär 50 för mycket...

Då till själva rapporteringen!
Igr kunde jag inte uppdateringa bloggen för att jag helt enkelt var för exalterad inför dagens provridning, jag trodde verkligen att jag skulle rida kin framtida stjärna för första gången. Så var inte känslan när vi väl var på plats.
Det var en helt ok fin lite pålle, som säkert kommer göra någon ryttare jätteglad, men den ryttaren är inte jag. Vi passade helt enkelt inte ihop. Faktum är att jag till och med ramlada av en gång, haha - men hamnade liksom på fötterna bredvid henne så ingen skada skedd.

Lite besviken var man ju såklart, men life goes on.

När jag kom tillbaka hem till gården bar det ut på internet och fullständing annons-scanning igen. Tittade på säkert 100 annonser, inget intressant!
Då blev jag lite låg faktiskt.
Jag har ju precis börjat leta, men det känns som om det på Hästarnas ö ska finnas i alla fall några som låter liiite intressanta. Men nej.
Sökandet fortsätter....!

Nu kan jag kanske fokusera på att hitta vad jag faktiskt letar efter
=
En talangfull 4-åring!



UPDATE!

Som på beställning hittade jag precis en annons på en ny häst som verkar intressant! Dock inte en fyra- utan en femåring. Hoppas att den är så 'grön' och talangfull som den verkar!
Kan avslöja lite medan jag väntar på mailsvar:
- Sto (såklart)
- Brun
- Född 06
- Internationell toppstam!
- Pytteliten

Hopp om framtiden alltså!


Kommentarer
josephine -

Du är inte ensam om "annonsscanningen" jag sitter rmed som klistrad fraför alla annonser men hittar dock aldrig vad jag söker ändå !

Ska du prova den 5-åringen? :)

2011-02-06 @ 23:00:35
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0