Gårdagens panik och ridbilder!

Igår blev det ingen uppdatering eftersom jag hade panik. Jag ville redigera några bilder som tagits när jag red Rupert igår, men det gick inte eftersom jag inte längre hande något photoshop på min dator. På något sätt måste jag ha lyckats ta bort det = Paniken var ett faktum.
Som tur var kunde världens bästa svåger Håkis hjälpa mig från Svealand så att det nu är tillbaka!

Nu tänkte jag bara visa bilderna från ridpasset, ikväll kommer riktigt intressant uppdatering då jag har en hel del spännande nyheter att dela med mig av (pssst: det kommer bli en hektisk vecka).
Anedningen till att jag ville se hur Rupert och jag ser ut i dagsläget är för att det käns som om han springer med huvudet lite vart han vill när jag tar av honom goguen, men ändå får vi så höga poäng på varje dressyrtävling. Men, bara för att kameran var framme skötte han sig riktigt bra igår, så jag får väl ta hans humörsvängningar och bockparader, så länge han är fin emellanåt:

Lilla ballerinan ;)


Så jätteliten ser han ju faktiskt inte ut att vara...?


Kommentarer
Maja

Fin blogg! :)

2011-02-04 @ 15:59:00
URL: http://mysweetpony.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0