Ain't no other man but Rupert


Ain't no other man, can stand up next to you
Ain't no other man, on the planet does what you do
You're the kinda guy a girl finds in a blue moon
You got soul, you got class, you got style, you're bad ass

Ain't no other man, it's true
Ain't no other man but you

Denna låten spelades på radion när jag och Rupert hoppade idag, och det var riktigt passande! För det första så är ju Rupert faktiskt mannen i mitt liv just nu, haha! För det andra ägde han idag! Hade ställt upp ett par enklare övningar, och Chefen trodde nog att jag egentligen skulle hoppa för honom, men när han såg mina övningar sa han att jag verkade ha koll på läget och sa att han skulle komma tillbaka och kolla hur det gick för oss efter en stund. När han kom tillbaka susade vi precis över ett par hinder på 1.10 - vilket är det högsta lill-Rupe någonsin hoppat. Det kändes larvit enkelt, han har god marginal över vartenda hinder och hoppar så väl, så väl! Han hoppar verkligen med hela kroppen, och det verkade vara busenkelt för honom idag. Egentligen hade jag velat höja lite till, men vi tar ett litet steg i taget, vill inte att han ska tycka att det blir svårt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0