The return of the bläs

Idag tog vi ett litet kort med den fina nya telefonen under vår promenad (vi gick för övrigt i 30min, 50/50 på sanväg/gräs och både uppför, nedför o plant. Nelly var galen.):


Man kan se en svaaag antydan till att Nellys bläs gör comeback!
Jag tycker den är så himla gullig, så kaaanske blir hennes päls lite mörkare när hon fäller o så vips är den tillbaka!

Denna vecka ser ut som så att jag kommer gå samma promenad med Nelly i morgon, sen åker jag till Karlstad med min syster och spenderar onsdagen där - kommer hem senare på torsdag så får se om vi promenerar då. Sen går vi en längre runda, ca 45min, fredag + lördag + söndag. Antagligen är hon lika pigg o galen som idag, men känns hon kontrollerbar under helgen kanske jag skrittar ut barbacka istället för att gå brevid, det får vi se!

Det blir antagligen en del update från Karlstadsresan då jag kommer hälsa på min systers häst för första gången och dessutom viskade en liten fågel något om en ridtur på en sportko - spännande!
Det hade gått såååå mycket lättare om det bara gjordes en android-blogg-app, men neeeej sånt tänker inte folk på!

I alla fall, det ska bli så himla kul att börja rida igen!!!
Kan inte fatta att jag stått ut i en månad!
Jag ska även plugga en del.... SKA lyckas klämma in det någonstans ;)



Kommentarer
Erika

Wow, du måste ha ridabstinens till 1000? :O

2011-12-26 @ 20:24:38
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Erika

haha ja det är för jäkligt! :D



SV: Tror tyvärr att du kommer bli besviken med bläsen :P Jaha, ja det låter i och för sig som en mycket bra plan! :)

2011-12-26 @ 21:16:41
URL: http://ettahnia.blogg.se/
malin

din häst är SÅÅ fin! :D

Vart är de du håller till?:)

2011-12-27 @ 23:23:59
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0