TÄVLINGSDEBUT!

Ja, det spännade som skulle hända idag var att jag och Nelly och mamma åkte för att hoppa Pay n Jump idag på eftermiddagen! Jag har varit lite orolig att vi inte skulle hunnit med någon tränings-tävling då den idag var den sista på bra länge, och jag ville inte pressa henne i form...
Därför blev jag glad över att hon känts väldigt redo senaste veckan, och då vi inte har en så stor hinderpark i stallet såg jag det mest som att vi fick chansen att åka o hoppa lite!

Mer om dagen + film kommer!


FELFRI i 90cm var skruttan!


Kommentarer
Malin

Grattis! Duktigt skuttat ;) kan vi inte få se mer ridbilder på dej & Nelly? Tvinga nån att hänga med o fota nån dag, vetja!? :D

2011-08-11 @ 23:56:27
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0