Invalid!

Min vänstra axel fick nog ta mer stryk i fallet än jag trott.
Idag gör den mer ont än någonsin =(


Ska kolla upp den idag tror jag, för såhär ont kan jag inte gå omkring och ha..!

Igår longerade jag Nelly,
och även om hon hade lite problem med balansen (=några byten) i vänstergaloppen, så gick det otroligt mycket bättre än de senaste gångerna. Hon var väldigt pigg och fick till några brall, tokan ;)
Vi får se vad vi hittar på idag,
helst hade jag velat hitta en galoppsträcka, så att jag kan rida ut på en hand och bara låta henne springa av sig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne om hon fortsätter vara såhär pigg X)
Herregud, vi ska ju träna dressyr på lördag!
Vi vill ju inte skrämma bort dressyrarna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0