Blixtar och dunder!


Så här såg det ut ner mot havet när jag gjorde i ordning Nelly i eftermiddags för en ridtur. 10 sekunder sneare så small det, hela himlen såg ut som ett fyverkerispel av blixtar och luften var så elektriskt att håret reste sig i nacken..!

Jag cyklade hem.
Ilande kvickt innan regnet kom ;)

Sedan strax efter sju på kvällen åkte jag tillbaka och trotsade regnet då jag inte hade lust att vänta längre. Ut i regnet red vi, jag och Nellisan och hade en urmysig galopptur i skogen! Vi hittade en ny ridslinga som tar 25 minuter om man mest skrittar och galopperar. Vi fann också en liten (80cm) mur som hon fick skutta över!
Vi var genomblöta när vi kom tillbaka, men det var rätt mysigt ändå =)

Lite bättre väder, och ingen dålig vy vi har på väg hem från uteritten ;)
Man är rätt bortskämd med att ha stallet 1 km från havet!


Kommentarer
Lisa

Man blir ju lite avundsjuk. Det blir man.

Men här sken solen ;)

2011-08-09 @ 11:31:59
URL: http://www.lisasfanclub.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0